Шведський бренд IKEA, знаменитий рітейлер меблів та товарів для дому, створив свічку Huvudroll з ароматом шведських фрикадельок, які подають у кафе та ресторанах IKEA Food.
Ароматизована свічка Huvudroll увійде до лімітованого набору, який IKEA презентувала на честь ювілею програми IKEA Family — цього року їй виповнилося десять років. Набір зветься Store in a Box («Магазин в коробці») і дозволяє покупцям відтворити атмосферу магазину прямо вдома. Над оригінальним проєктом компанія працювала спільно із креативним агентством Ogilvy.
«Згадуючи про IKEA, багато покупців відразу представляють смачні та доступні шведські фрикадельки. Немає іншого меблевого бренду з такою кількістю шанувальників. Тому ми подумали, що доречно було б створити щось несподіване до десятирічного ювілею програми IKEA Family у США. Те, що сподобається членам сім’ї мережі та суперфанатам фрикадельок», – розповів автор проекту Шо Мацузака.
Але, на жаль, набори не призначені для продажу, їх можна лише виграти. Щоправда, розіграш поки що проводиться лише в США. Тому залишається сподіватися, що ювілейні набори згодом з’являться і в інших країнах.