Італія оштрафувала Apple на €10 млн євро за хибну рекламу iPhone.
Apple звинувачується в тому, що вводить покупців в оману в рекламних заявах про водонепроникність смартфонів, включаючи iPhone 8/8 Plus, iPhone X, XR, iPhone XS/XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro/11 Pro Max.
У своїх рекламних матеріалах Apple заявляє, що iPhone можна занурювати під воду на глибину від одного до чотирьох метрів із тривалістю до 30 хвилин, залежно від моделі.
Американський бренд не уточнив, що ці правила діють лише за певних умов, наприклад, під час контрольованих лабораторних випробувань із використанням статичної чистої води, а не у звичайних умовах споживачами.
Італія не погодилася з умовами гарантії Apple, які не покривають збитків, заподіяних рідинами. Влада вважала недоречним просувати «агресивну» комерційну практику, висуваючи на перший план водонепроникність як особливість, і водночас відмовляючи у наданні позагарантійної допомоги, якщо iPhone постраждав від води.
Нагадаємо, що у 2017 році, власники iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 7 та iPhone SE поскаржилися на повільну роботу смартфонів після оновлення iOS. Тоді Apple визнав факт існування сповільнюючої функції в оновленому ПЗ. Після цього пішли судові позови та штрафи.