Американці витратили дев’ять мільярдів доларів на онлайн-покупки у «чорну п’ятницю», повідомило агентство Associted Press, посилаючись на дані компанії Adobe Analytics, яка провела аналіз інформації від 80 зі 100 найбільших торгових мереж США.
У 2019 році цей показник становив 7,4 мільярда доларів, а роком раніше – 6,2 мільярда доларів. Як кажуть аналітики, збільшення інтересу до онлайн-магазинів пояснюється тим, що у багатьох штатах Америки через COVID-19 діють обмеження на роботу звичайних торгових точок.
Найбільший попит на Black Friday спостерігався для мобільних пристроїв та різної побутової техніки. Порівняно з минулими роками значно впав інтерес покупців до ювелірних виробів та взуття.
За прогнозом Adobe Analytics, у «кіберпонеділок», який пройде 30 листопада, американці витратять на покупки в інтернет-магазинах від 10,8 мільярда доларів до 12,7 мільярда доларів. Якщо ця оцінка виявиться правильною, це також стане новим рекордом. У «кіберпонеділок» у США в інтернет-магазинах часто надаються знижки.