Популярна співачка Біллі Айліш стала обличчям нової кампанії сонцезахисних окулярів Gucci.
Модний бренд Loewe випустив жіноче взуття з підборами у вигляді “повітряної” кулі яскраво-червоного кольору.
Об’єднання Українських Продюсерів створило документальний фільм, що ґрунтується на історії волонтерів, які безстрашно звільняли тварин з палаючих будинків.
Популярна співачка Ріанна разом із Fenty Beauty та MSCHF представила оригінальний блиск для губ «Ketchup Or Makeup» у вигляді упаковки кетчупу.
YouTube-канал Prime Video опублікував трейлер до довгоочікуваного серіалу “Володар кілець: Кільця влади”. Перші два епізоди випустять 2 вересня, а інші з’являтимуться до 14 жовтня. У першому сезоні буде 8 серій.
Нідерландська компанія Peterson Stoop створює оригінальне та неповторне взуття. Засновники модної марки Йелске Петерсон та Джара Ступ позиціонують себе брендом без гендера та студією етичного дизайну.
Перше видання книги “Гаррі Поттер та філософський камінь” продали на аукціоні за 68 тисяч фунтів стерлінгів (майже 90 тисяч доларів).
Через використання відеозв’язку у Великій Британії зріс попит на пластичні операції. Люди стали частіше бачити себе на екранах і їм не сподобалося те, що вони там бачили.
Лондонський акваріум Sea Life London Aquarium почав показувати пінгвінам новорічні фільми, щоб вихованці не нудьгували під час пандемії.
Модний бренд Dior представив ексклюзивний набір ялинкових іграшок, який є частиною колекції “Luminarie”.