Forbes опублікував ще один рейтинг найдорожчих брендів у світі. Netflix збільшився найбільше за ціною, в той же час Facebook впав на 21%. Більшість брендів із списку – із сфери ІТ.
Топ-10 найдорожчих брендів
- Apple — $241,2 млрд (+17% порівняно з 2019 рік).
- Google — $207,5 млрд (+24%).
- Microsoft — $162,9 млрд (+30%).
- Amazon — $135,4 млрд (+40%).
- Facebook — $70,3 млрд (-21%).
- Coca-Cola — $64,4 млрд (+9%).
- Disney — $61,3 млрд (+18%).
- Samsung — $50,4 млрд (-5%).
- Louis Vuitton — $47,2 млрд (+20%).
- McDonald’s — $46,1 млрд (+5%).
За даними видання, за рік загальна вартість учасників списку зросла з 2,33 трлн до 2,54 трлн. Найдорожчим брендом світу був Apple з оцінкою 241,2 мільярда доларів. За рік її вартість зросла на 17%.