2 листопада в Україні запустили контакт-центр Міністерства охорони здоров’я щодо боротьби з COVID-19. Пацієнти отримають необхідну інформацію, якщо не зможуть зв’язатися зі своїм сімейним лікарем або одержати направлення на аналізи, заявив на брифінгу міністр охорони здоров’я Максим Степанов.
Виходячи зі слів міністра, там працюватимуть 150 операторів і сам центр працюватиме цілодобово. Номер телефону – 0 800 60 20 19.
«Алгоритм дії наступний: якщо оператору необхідно уточнити інформацію, а ви розумієте, що такого буде дуже багато, наприклад, ви подзвонили з якогось там невеликого міста на Хмельниччині, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися до свого сімейного лікаря. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів або комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання щодо ПЛР-тестування», — зазначив Степанов.
Щоб з’ясувати та надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, із відповідним сімейним лікарем, а потім надати цю інформацію, сказав міністр.
Все це буде реєструватися в CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до регіонів.
«Потім після отримання відповіді оператор обов’язково вам повинен зателефонувати», — сказав Максим Степанов.